مشعل هدایت
قرآنی ، مذهبی ، اعتقادی ، تربیتی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نسیم وحی و آدرس mashalehedayt.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

از زمانى كه عوامل بلوغ فعاليت خود را در مزاج دختران و پسران آغاز مى كنند تا زمانى سير طبيعى آن فعاليت ها پايان پذيرد و كودكان به سر منزل جوانى برسند و وضع روحى و جسمى آنان تثبيت گردد، چندين سال طول مى كشد. در خلال اين مدت ، تحولات عظيمى در ناحيه جسم و جان آنها پديد مى آيد. قد و قامتشان تغيير مى كند، اعضاى بدنشان با سرعت رشد مى نمايد. احساسات و تمايلات جديدى در نهادشان شكفته مى شود.صفات معنوى و خلقيشان دگرگون مى گردند. عادات روان كودكى رفته رفته به ضعف و سستى مى گرايند و تدريجا جاى خود را به صفات و عادات تازه اى مى دهند. سرگرمى هاى دوران كودكى را ترك مى گويند. به عروسك و ساير اسباب بازى هاى ايام طفوليت بى اعتنا مى شوند. آنها را به كنارى مى اندازند و به فكر سرگرمى هاى تازه اى مى افتند.

[ سه شنبه 6 دی 1390برچسب:تحولات بلوغ , ] [ 17:34 ] [ اکبر احمدی ] [ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ یک وبلاگ قرآنی ، مذهبی ، اعتفادی ، تربیتی می باشد که جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ایجاد گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب